Rakas lukija!

Koekausi alkaa tänään. Eli siis tänään eka koke, huomenna kaksi lisää. Sitten ensi maanantaina yksi ja keskiviikkona ainakin yksi, ehkä jopa kaks. Ja sitten saa nähdä. Olen vähäsen huolestunut, koska minun täytyy suorittaa kaikki kokeet kesäkuun 12. päivään mennessä, koska sitten jo lähden koko kesäksi pois. Aika kiirettä pitää... Toinen juttu on se, että jos ei kaikki kokeet onnistu niin minulla ei ole edes sitä mahdollisuutta suorittaa loput sitten syyskuussa ennen talvikauden alkamista, koska palaan vasta lokakuun alussa. Heh. Olenpa melkoinen seikkailija! Hauska juttu on että olen aikeissa mennä kirjoittamaan kirjallista koetta unkarin kielestä, vaikka en nähnyt unkaria kahteen kuukauteen ja osaan sanoa pelkästään ”mitä kuuluu” ja ”tämä hotelli on mukava”. Hm. Jostain syystä tuntuu ettei ehkä tämäkään onnistu. Mutta kukaties... Kuten yksi henkilö kerran sanoi: ”Kyllä minä ensin menen kokeeseen opiskelematta. Jospa kuiteskin suorittaisin sitä? En sitten turhaan tuhlaisi aikaa kirjojen ääressä. Luen kokeeseen vasta sitten kun tiedän, että todella tarvitsen sitä.” Taitaa olla totta... Ehkä se menee itsestään!d:-D No niin, nyt kai pitäisi lopettaa tämä sönkkääminen ja ruveta hommiin. Siis muoto-opin ääreen!

Pidä peukkuja,

terveisin

kyra.sisko