Karkkilakko jatkuu menestyksellisesti. Ensimmäinen työviikko on nyt takana ja jaksoin käydä lenkillä joka päivä töitten jälkeen, joten uskon että tämä järjestys tulee toimimaan hyvin (ensin siis ajattelin että kävisin lenkillä illalla, mutta päätin sitten lähteä heti töitten jälkeen, ennenkun ehtii ruveta väsyttämään).

Mitä muuhun - eli ei-karkkilakkolistalla-olevaan - mässäilyyn tulee, niin mieheni pikkuveli kävi meillä ja jätti tänne mulle kääretortun, josta oli vain palanen syöty, joten söin itse loput. Siis ei hän sitä varsinaisesti mulle jättänyt vaan oli ostanut sen itselleen evääksi, muttei lähtiessä ottanut mukaan, ja mieheni ei voi selläistä syödä ollenkaan. Jotenka kiitos pikkuveli! Tämän ansiosta pullahimo helpotti aika paljon - mutta makeahammasta alkoi taas kolottaa vähän enemmän. Niinpä eilen leffan kanssa syötiin jätskiä.. Se oli hyvää.:) Ei se haittaa mitään, koska saan nyt töitten myötä tarpeeksi liikuntaa ja kulutan energiaa, joten jätskit kyllä palaa. Viikonloppuna kuitenkin pitää taas skarpata, koska en taida liikkua paljon ollenkaan. Mutta olen todella hyvällä tuulella: on ihanaa olla taas töissä, on ihanaa saada hyötyliikuntaa ja olen ylpeä että olen jaksanut olla syömättä karkkia (ja suklaata ja sipsejä). Vaikka toki jätski ja pulla siinä vähän auttoi.

Yritän lukea siihen helkkarin päätöskokeeseen vaan eipä kauheena suju.. Yritänpä kuitenkin edes. Onneksi tämä surkea menestys ei masenna mua - vielä. Ja niinpä siis lukemaan!

Kyra Sisko