Rakas lukija,

onnistui! Allekirjoitin tässä kaksi päivää sitten sopimuksen ja nyt riippuu pelkästään minusta (tai melkein pelkästään) miten osaan ”myydä itseäni”. Ja enemmän: minun ON PAKKO tehdä se ja tehdä se hyvin. Muuten se raollaan oleva ovi sulkeutuu ja luultavasti lopullisesti. Sitä en todellakaan halua!

Mutta minulla on vieläkin koulutehtäviä jäljellä, aaargh! Ei huvittaisi ollenkaan mutta pakkohan minun on vetää nämä loppuun. Mutta kun olisi niin paljon kiinnostavampaa tekemistä.. Minun on pakko jaksaa. Heti kun kirjoitan tämän kirjeen loppuun niin menen kouluhommien pariin. Minä lupaan.

Niin ja ostin kissalleni sellaisen kivan ja uskomattoman kalliin kuljetuslaukun. Jostain syystä kissa ei näytä pitäävänsä siitä ollenkaan. En millään saa hänet sisään, joten arvelen että tästä tulee vielä hauskaa. Joku neuvoi laittamaan sisään ruokakupin. Kokeilin. Nyt kissa kiertelee sitä laukkua, katsoo minua vihamielisesti ja minä vähän pelkään että kissa seuraavien päivien aikana ehkä laihtuu pari-kolme kiloa. Mikä käytännössä tarkoittaa että kissa muuttuu läpikuultavaksi, sitten näkymättömäksi ja sitten katoaa.

Eli todella riemuisaa oloa täällä..

T. kyra.sisko