Selvisin viikonlopusta ilman karkkeja ja jopa ilman alkoholia, olen aika ylpeä siitä! En myöskään ostanut mitään pullaa eikä vastaavaa vaikka mieli on tehnyt jatkuvasti. Ainoa "lipsahdus" - ei syömisen vaan tuhlaamisen suhteen - oli lauantaina kun ostin kaksi greippiä. Ne nyt kuuluu ylellisyyksien listalle. Ei muuta kun jatketaan vaan karkkilakkoa ja taloudellista kitumista, wohoo!

Nyt on sitten vissiin tapahtunut se mitä pitkään pelkäsin - että mulle tulee joku vamma, taas. Kun käyn säännöllisesti lenkillä.. Mulla on aina välillä ollut joku rasitusvamma, yleensä oireilee polvet. Mutta viime vuonna, just tähän aikaan tai vähän ennen (muistan että Vappuna en melkein pystynyt kävelemään), se oli molemmat nilkat, ja lenkkeilyn piti jäädä noin kuukaudeksi. Ja näin pitkän tauon jälkeenhän voi melkein aloittaa koko treenit taas nollasta.. Minulle neuvottiin sitten syömään Omega3-öljyä, että se on hyvä luille ja nivelille ym., ja olen sitä syönyt nyt säännöllisesti puolisen vuotta. Kai se tepsiikin, edes jonkun verran. Mutta nyt viikonloppuna kuitenkin huomasin toisen nilkan sisäpuolelta säteilevän kivun aina alas astuessa. Ei ole paha kipu mutta kipu kuitenkin, mikä ei ole hyvä merkki. En löytänyt mitään kosketuskipeää paikkaa, josta voisin päätellä mistä on kyse. Kipu tule tosiaan vain siinä hetkessä kun jalka laskeutuu maahan. Kävin kuitenkin tänään lenkillä, kipu tuntui muttei niin kovaa että juoksu olisi erityisen tuskallista. Joten toivon että kipu lähtee vaan omia aikojaan eikä tästä pahene. Mutta olen vähän huolestunut tottakai. Kääk.

T. Kyra Sisko