Heippa,

olen nyt toista viikkoa karkkilakossa ja kohentaakseni motivaatiotani lueskelin joitakin toisten karkkilakkokokemuksia netissä. Vähän kauhistuin kun luin että jotkut jättivät karkkeja ruokalistastaan kokonaan. Kokonaan! Voi ei. Miten joku pystyy siihen!?

Tähän asti olen pärjännyt suht hyvin (tiedän että mun "toista viikkoa" voi kuulostaa naurettavalta, mutta kuten mainitsin aikaisemmassa kirjoituksessa, jokainen päivä on mulle kohtuu iso voitto). Tosin maanantai illalla join yhden betonin (becherovka + tonic), ja tiistaina (aika ison) paukun Baileysta. Se beton nyt tuskin haittaa, mutta Baileys on kyllä aika makea.. Mutta ihan samaa - päätin että se on sallittua. JOTAKIN piti saada.d:-)

Mulla on kohta synttärit ja en osaa päättää annanko itselleni luvan - ikään kuin synttärilahjaksi - syödä vähän karkkeja. Tai ehkä vähän suklaata.. Huoh. Toisaalta kai voisin jaksaa jättää syömättä..? Ei kai se nyt niin iso ja tärkeä juttu voi olla, karkkien syöminen. Ja sitä paitsi - vaikka nyt päättäisin että karkkilakon puolesta synttäripäivänä saan syödä, niin se ei muuta sitä tosiasiaa ettei edelleenkaan ole varaa sellaiseen turhaan. Pitää kattoo, ehkä joku toinen ostaa mulle suklaata.. Heh.

Menen syömään aamiaista - se vois auttaa siinä että lakkaisin ajattelemasta makeisia ja suklaata.

T. Kyra Sisko